به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، عزیزالله خسروجردی در جلسه شورای پدافند غیرعامل که با حضور استاندار و روسای دستگاههای اجرایی استان تهران برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهم ترین وظایف پدافند غیر عامل تامین زیر ساخت های حیاتی برای شهروندان استان تهران است.
وی با بیان اینکه یکی از مقوله اصلی پدافند غیر عامل ایمن سازی زیر ساخت های همچون آب، برق، گاز و بهداشت و درمان در سطح شهر است خاطر نشان کرد: در این جلسات تهدیداتی که این زیر ساخت را تهدیدی می کند بازگشته و تصمیمات لازم را برای مقابله با این تهدیدات را خواهیم گرفت.
خسروجردی اظهار کرد: یکی از مهم ترین بحث ما در پدافند غیرعامل در سطح استان، کسب اطلاعات لازم از زیر ساخت ها است و در این نشست مصوب شد که تا آینده نزدیک توسط سازمان پدافند غیر عامل کشور، همکاری تمامی دستگاههای اجرایی استان و کارگروه های 11گانه استان تهران، طرح جامع پدافند غیر عامل استان تهیه می شود.
وی ادامه داد: همچنین در کنار این موضوع نیز طرح جامع پدافند غیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و ایمن سازی پالایشگاه نفت تهران در دستور کار پدافند غیر عامل استان خواهد بود.
مدیرکل پدافند غیر عامل استان تهران نیز ادامه داد: طرح جامع پدافند غیر عامل استان تهران، نسخه جدید آن 8 ماه آینده تهیه کنیم.
به گفته خسروجردی در این جلسه نیز سرپرست شهر فرودگاه امام خمینی(ره)، فرماندار شهر ری و مدیرعامل آب فاضلاب استان تهران در خصوص پدافند غیر عامل و اقدامات آن گزارشی را ارائه کردند.
وی همچنین در خصوص اینکه در حال وضعیت سیستم پدافند غیرعامل استان تهران را چگونه ارزیابی می کنید خاطر نشان کرد: اتفاقات خوبی در این حوزه رخ داده است.
خسروجردی اظهار کرد: قانون بالادستی مشخص بوده و همچنین اساسنامه سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز که مورد تایید مقام معظم رهبری، توسط رئیس سازمان پدافند کشور ابلاغ شده است.
خبرنگار: امین کمالی فر **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.