یوسف جلوخانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره کل پشتیبانی امور دام با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برای تامین مواد پروتئینی مورد نیاز هیات های مذهبی اقدام به عرضه نامحدود این اقلام در سطح استان تهران کرده است.
وی بیان کرد: قیمت گوشت گوسفندی وارداتی آسیای میانه با قیمت هر کیلو 31 هزار و 500 تومان، استرالیا 33 هزار تومان و همچنین ران گوساله منجمد 23 هزار و 400 تومان و سردست گوساله منجمد 22 هزار و 400 تومان و قیمت مرغ منجمد با کیلویی 5 هزار و 700 تومان ویژه هیات های مذهبی تعیین شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران خاطرنشان کرد: هیات های مذهبی با معرفی نامه رسمی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و با در دست داشتن کارت ملی و با سهمیه تعیین شده در مراکز تعیین شده شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران نسبت به تامین مواد پروتئینی خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران 3 مرکز عرضه مرغ و گوشت در سردخانه هشت شهریور (غرب تهران)، مجتمع تهرانپارس (شرق تهران) و فروشگاه شهر آرا (مرکز تهران) را ویژه این طرح اختصاص داده و مسئولین هیات های عزاداری استان تهران می توانند با مراجعه به این مراکز مواد پروتئینی مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنند.
به گفته مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران به اندازه کافی گوشت قرمز و مرغ در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و هیچ کمبودی در زمینه تامین مواد پروتئینی هیات های مذهبی در سطح استان تهران وجود ندارد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.