سیدعلی عظیمی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تحقق عدالت اجتماعی، ارتقاء سطح زندگی و معیشتی اقدام به تشکیل این تعاونی شد که با فعالیت آن شاهد دستاوردهایی از قبیل اشتغالزایی، جلوگیری از مهاجرت و فعالیت در راستای توسعه منابع طبیعی در سطح شهرستان خواهیم بود.
وی تشکیل تعاونی تخصصی فراگیر منابع طبیعی را راهکاری مناسب برای بهره برداری صحیح و حفظ و توسعه پایدار از عرصه های منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: تشکیل این تعاونی ها گامی مهم برای افزایش مشارکت های مردمی در حفظ و توسعه عرصه های منابع طبیعی بشمار رفته و زمینه مناسبی را برای حمایت از بهره برداران فراهم می سازد.
عظیمی ادامه داد: این تعاونی با محوریت قرار دادن حفظ ، احیاء و بهره برداری اصولی و پایدار منابع طبیعی، در زمینه های جنگل کاری، مرتعداری، آبخیزداری، حفاظت و حمایت، زراعت چوب، کشت و توسعه گیاهان دارویی و صنعتی، طرح های بیابانزدایی، پرورش دام و حشرات مفید، شیلات و سایر فعالیت های مرتبط بعنوان یک تشکل مردمی نسبت به ارائه خدمات تخصصی می پردازد.
به گفته رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملارد، این تعاونی فراگیر و تخصصی کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری با عضویت حدود 70 نفر از بهره برداران عرصه های منابع طبیعی این شهرستان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.