عباسعلی باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمادگی مدارس این شهر برای آغاز سال جدید تحصیلی(97-96) اظهار کرد: اکثر مناطق و مدارس آمادگی کافی را برای آغاز سال جدید تحصیلی دارند و ساماندهی نیروی انسانی انجام شده است.
وی، پوشش تحصیلی 100 درصدی دانش آموزان را یکی از اقدامات اساسی آموزش و پرورش شهر تهران در سال جدید تحصیلی عنوان کرد و گفت: امسال با تمهیدات لازم تلاش می کنیم تا هیچ فردی در سن تحصیل از مدرسه و تحصیل بازنماند و برای این افراد نیز ظرفیت های لازم را ایجاد کردیم.
باقری افزود: با نهادها و سازمان های دیگر همچون سازمان بهزیستی هم مذاکره کردیم که افراد در سن تحصیل را به ما معرفی کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی نیز مشکل خاصی وجود نداشته و براساس شیوه نامه مخصوص ثبت نام آنان انجام می شود.
وی با بیان اینکه توجه به کیفیت آموزشی مدارس از دیگر اقدامات این نهاد برای سال جدید تحصیلی است، اظهار کرد: برای دست یابی به این هدف ضمن توجه به ارزش و منزلت معلمان، ارتقای توانمندی و آشنایی آنان با روش های جدید آموزشی را در دستور کار قرار دادیم تا معلمان بتوانند اثرگذاری بیشتری بر دانش آموزان داشته باشند.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام آموزش و پرورش شهر تهران، جشن شکوفه ها (دانش آموزان کلاس اول ابتدایی) فردا چهارشنبه، 29 شهریورماه به صورت نمادین در یکی از مدارس منطقه 11 شهر تهران با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار می شود.
همچنین آیین بازگشایی مدارس شنبه اول مهرماه با حضور رئیس جمهوری در یکی از مدارس تهران برگزار خواهد شد.
مدارس شهر تهران در سال جدید تحصیلی میزبان یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.