به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا یزدی در نشست خبری تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس که در مرکز تبادل کتاب برگزار شد، با بیان اینکه این هفته با عاشورای حسینی قرین شده است، گفت: 30 نمایشگاه در 30 نقطه پایتخت با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برپا می شود که برنامه متنوع فرهنگی و تصاویر زنده و نمایشی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهر تهران به عنوان بزرگداشت یاد و خاطره ، سبک و زندگی شهدا ، ایثار و شهادت، الگوپذیری و همچنین الگوسازی نیز برای شهروندان و دانش آموزان در یکهزار مسجد و دو هزار مدرسه برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: سایر برنامه ها مانند ایثار و شهادت در گلزارهای شهدا، بازدید از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران از جمله برنامه هایی است که درهفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
وی افزود: نمازجمعه و راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر با حضور پرشور بسیجیان نواحی و حوزه های مقاومت صورت خواهد گرفت.
سردار یزدی همچنین با اشاره به برنامه ها و ایام هفته دفاع مقدس گفت: روز اول احیای امر به معروف و نهی از منکر، روز دوم به صدا درآوردن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، روز سوم استقلال فرهنگی دانشگاهها و جلسات آموزشی حوزه ها ، روز چهارم سلامت محیط اداری، روز پنجم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تکریم نهاد خانواده، روز ششم بزرگداشت شهدای اصناف و بازاریان و روز هفتم نیز شرکت در گلزارهای شهدا خواهد بود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.