به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا،حسن خلیل آبادی، حجت نظری،ناهید خداکرمی،شهربانو امانی و مجید فراهانی به ترتیب با 21، 20، 19، 18و 18 رای به عنوان اعضای ستاد ساماندهی فعالیت های سازمان های مردم نهاد(سمن ها ) شورای شهرتهران، ری و تجریش معرفی شدند.
براین اساس 2 عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ،حسن خلیل آبادی و حجت نظری به صورت ثابت و مابقی اعضا از سایر کمیسیون ها با رای گیری اعضای ستاد ساماندهی فعالیت های سازمان های مردم نهاد(سمن ها ) شورای شهرتهران، ری و تجریش معرفی شدند.
محمود میرلوحی در این خصوص گفت: در شورای پنجم باید در موضوع سمن ها به نحوی عمل کنیم که بخشی از مطالبه سازمان های مردم نهاد و جامعه را پاسخ گو باشیم.
وی ادامه داد: در بسیاری از مناطق بین شهرداری و مردم در اداره شهرو امور روزانه به نوعی مشارکت و همبستگی وجود دارد.
وی گفت: در حال حاضر 300 سرای محله در پایتخت وجود دارد که امروزه صنایع دستی محدود و بدون حمایت رسمی انجام می شود.
این عضو شورا خاطر نشان کرد: سرای محلات را می تواند با رویکرد جدید ،کمپین های مختلفی را در زمینه های هنری، ترافیک واجتماعی به صورت روزانه ساماندهی کند.
شهربانو امانی نیز گفت: باید در این طرح حمایتی کارها را به مردم واگذار کنیم.
وی گفت: ستاد سازماندهی سمن ها محل توزیع پول نیست و در این خصوص بهزیستی و کمیته امداد هم نیست.
همچنین در دیگر رای گیری اعضا شورا ،افشین حبیب زاده با 19 رای در کمیته تجدید نظر ماده 8 دستور عمل بهره برداران اماکن و غرف سازمان میادین میوه و تره بار معرفی شد.
همچنین با رای گیری اعضای شورا شهر علی اعطا نیز با18 رای به عنوان نماینده شورا در ماده 8 کمیسیون عمران و شهرسازی تهران انتخاب شد.
ستاد ساماندهی فعالیت های سازمان های مردم نهاد شهر تهران ، ری و تجریش با ترکیبی از اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ، نمایندگانی از کمیسیون های اصلی شورای اسلامی شهر ، نماینده وزارت کشور و نماینده شهردار تهران و حضور اعضای ١٨ کارگروه و ... که زیر نظر ستاد فعالیت می کنند در حال فعالیت است .
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.خبرنگار: امین کمالی فر- خبرنگار:مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 7247/9343/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.