به گزارش ایرنا، عیسی فرهادی روز دوشنبه در شورای اداری استان تهران که به میزبانی روستای امامزاده داود(ع) برگزار شد افزود: این پروژه با هزینه 2 و نیم میلیارد تومان تا پایان سال تکمیل می شود.
وی به نگاه ویژه فرمانداری و شخص استاندار تهران نسبت به این روستای زیارتی و سیاحتی اشاره کرد و گفت: جاده تهران به امامزاده داود(ع) با اعتباری بالغ بر 2 و نیم میلیارد تومان در سال 94 تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گفته فرماندار تهران با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان پارکینگ اتوبوس های روستای امامزاده داود(ع) احداث و در اختیار گردشگران قرار گرفت.
وی همچنین اضافه کرد: طراحی پارکینگ طبقاتی روستای امامزاده داود(ع) انجام و به زودی کار احداث آن آغاز می شود.
فرهادی خاطر نشان کرد: کار بهسازی روستا و توسعه پاسگاه و کلانتری روستای امامزاده داود(ع) با صرف هزینه 700میلیون تومان انجام شده است.
همچنین مدیرکل فرودگاه مهر آباد نیز در این نشست با بیان اینکه در ابتدای کار دولت یازدهم فرودگاه مهرآباد سالانه به 11 و نیم میلیون نفر مسافر خدمت رسانی می کرد گفت: در سال گذشته این رقم به 17 میلیون مسافر رسید و تا پایان امسال 20 میلیون نفر هدف گذاری شده است.
علی رستمی افزود: 310 پرواز در روز در این فرودگاه انجام می شود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر- امین کمالی فر ** انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.