به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت افزود: جامعه حسینی باید اخلاق مدار باشد و اخلاق در همه شئونات زندگی از جمله روابط حکومت و مدیریت شهری با مردم و در ارتباط شهروندان با یکدیگر نیز رعایت شود.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و حکومت باید در تمامی امور، اخلاق را ملاک قرار دهد و درمقابل، شهروندان نیز باید زیست اخلاقی داشته باشند.
شهردار تهران با طرح این سئوال که جامعه مورد پسند و مطلوب امام حسین(ع) چه جامعه ای است، اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) بر اساس آزادیخواهی، ایثار و انصاف بود و جامعه مطلوب ایشان نیز جامعه ای آزادیخواه و آزادی اندیش است.
نجفی با اشاره به اینکه عزاداری و سینه زنی سنتی بجا و حسنه است گفت: این امر به تنهایی کافی نیست و نباید نهضت عاشورا به غمخواری و سینه زنی خلاصه کنیم.
نجفی با بیان اینکه شهرداری دربخشی از فعالیت های فرهنگی به صورت مستقیم مسئولیت داشته و در بخش های نیز تسهیل گر است گفت: باید برای ارتقای کیفیت و محتوای فعالیت های فرهنگی نسبت به گذشته در چارچوب قوانین و مقررات تلاش کنیم.
پانزدهمین دوره نمایشگاه «عطر سیب» روز دوشنبه در مراسمی با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری در بوستان ولایت افتتاح شد، این نمایشگاه تا 30 شهریورماه جاری برای حضور علاقه مندان و عرضه محصولات دایر است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :عاطفه نژاد سالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353/1735**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.