به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح موزه نقشه تهران در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر این شهرداری تهران در زمینه اهدای کتاب، تجهیز آزمایشگاه و رنگ آمیزی مدارس و کلاس های درس به آموزش و پرورش کمک می کند که باید ارائه این کمک های غیرنقدی هدفمند شود.
وی با اشاره به اینکه عصر امروز با وزیر آموزش و پرورش دیدار می کند اظهار کرد: در این جلسه مسائل و موضوعات مختلفی از جمله سرویس مدارس، کنترل تردد در محدوده مدارس، نیازهای مدارس تهران و همچنین نحوه کمک شهرداری تهران به آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
شهردار تهران به اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: آموزش رانندگان سرویس مدارس و همچنین نصب برچسب ویژه بر روی خودروی سرویس مدارس از جمله موضوعات مهم و موردتوجه شهرداری تهران است.
نجفی افزود: درهمین رابطه، کمیته مشترکی با حضور کارشناسان شهرداری و آموزش و پرورش برای تعیین و بررسی نیازهای مدارس شهر تهران و نحوه کمک های شهرداری دراین خصوص تشکیل می شود.

* صحبت مشخصی با اقای صالحی امیری برای حضور در شهرداری نشده است
شهردار تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص اخبار منتشره مبنی بر احتمال حضور سیدرضا صالحی امیری به عنوان قائم مقام شهردار گفت که صحبت مشخصی برای همکاری با ایشان در مجموعه شهرداری نشده است.
وی با بیان اینکه آقای صالحی امیری یکی ازچهره های فرهنگی کشور هستند افزود: تا
این لحظه صحبت مشخصی در زمینه امکان حضور و همکاری ایشان با شهرداری تهران انجام نشده است.

* پیگیری مصوبه شورای اقتصاد برای خرید 2000 دستگاه اتوبوس شهری
شهردار تهران در ادامه به مصوبه شورای اقتصاد برای خرید 2 هزار دستگاه اتوبوس شهری اشاره کرد و گفت: براساس این مصوبه باید 2000 دستگاه اتوبوس با مشارکت صنایع داخلی از کشور مجارستان وارد و در اختیار اتوبوسرانی شهر تهران قرارگیرد.
وی اظهار کرد: طی 10 روز گذشته این مصوبه از جنبه تامین مالی و همکاری وزارت صنایع با شرکت خارجی پیگیری شد که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی و این تعداد اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه شود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.