به گزارش ایرنا از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران نادر نصیری گفت: تلاش مجموعه مدیران و همکاران این اداره کل در جهت تحقق راهبردها، سیاست‌های ابلاغی و اهداف عالی بنیاد و به‌منظور ارتقا سطح سازمانی و رضایتمندی خانواده بزرگ ایثارگران منجر به کسب این موفقیت شد.
وی عنوان کرد: با استعانت از شهدا و حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ریاست بنیاد شهید وامورایثارگران حمایت معاونین و مدیران ستادی و با تغییرات معنادار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، این بنیاد در ارزیابی‌های کشوری و استانی متفاوت با ادوار گذشته حائز رتبه برتر شد.
نصیری ادامه داد: این اداره کل برای اولین بار در هجدهمین جشنواره استانی شهید رجائی استان تهران به‌عنوان دستگاه برگزیده استانی و همچنین در سال جاری برای دومین بار پیاپی درمجموع ادارات کل و دستگاه‌های اجرائی استان در نوزدهمین جشنواره شهید رجائی عنوان دستگاه برتر استانی درمجموع امتیازات عمومی و اختصاصی را به خود اختصاص داده است.
وی در پایان متذکر شد: سرعت بخشی به خدمات ،تسریع در امور ارجاعی و ابلاغی، بهبود هر چه بیشتر تکریم ارباب‌رجوع، برگزاری اقدامات و برنامه‌های متنوع ابتکاری جهت تبیین هر چه بیشتر اهداف انقلاب و آرمان‌های عالیه امام و شهدا و بسیاری دیگر از اقدامات در سرفصل‌های این اداره گنجانده‌شده است تا بتواند بهترین‌ها را برای جامعه هدف خود فراهم کند و در راستای خدمت‌رسانی در کمال ارائه خدمت کند.
جشنواره شهید رجایی هر ساله همزمان با هفته دولت به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها برگزار می شود.
6139
انتشار دهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.