محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : دولت یازدهم و پس از آن دولت دوازدهم در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب در توجه ویژه به وضعیت روستاها ، برنامه های مدونی در توسعه ، عمران و آبادانی این مناطق طراحی کرده و توانسته خدمات شایسته ای به این روستاها ارائه دهد.
وی افزود : یکی از مهمترین برنامه های دولت در توجه به وضعیت عمران روستاها ، نوسازی بافت فرسوده و آینده نگری برای مقابله با حوادث غیر مترقبه نظیر آتش سوزی، زلزله، انفجار و دیگر حوادثی است که ممکن است در هر نقطه رخ دهد.
وی بیان کرد: به منظور حمایت از مناطق روستایی ، تفاهم نامه ای با بیمه دی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه منعقد شده و برای اولین بار در بخش مرکزی شهرستان ورامین ، طرح بیمه روستایی در روستای ش باغ خواص اجرا شد.
یوسفی گفت : پوشش های جامعه بیمه در این طرح در نظر گرفته شده و به مرور تمامی روستاهای بخش مرکزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند.
وی بیان کرد: با اجرای این طرح ، تمامی منازل روستایی در برابر حوادث غیر مترقبه بیمه شده و در صورت بروز حادثه ، خسارات روستائیان جبران می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام.7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.