رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد گفت: افتتاح کتابخانه امیرکبیر به مساحت 373 متر و با اعتباری‌قریب به 6 میلیاردو 300 میلیون ریال موید توجه ویژه اداره کل راه و شهرسازیِ استان تهران به ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی در مناطق کم برخوردار است.

محسن محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به هدف‌گذاری ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه کاره و نیمه تمام، اظهار‌ داشت: علیرغم محدودیت‌های اعتباری که در طول سالیان اخیر شاهد بوده‌ایم، پروژه‌های اداره راه و شهرسازی در حوزه‌های گوناگون، با جدیت پیگیری و عملیاتی شده است.

محمد زاده افزود: با عنایت به رویکرد لحاظ شده و برنامه‌ریزی تدوین و طراحی شده، تلاش می‌شود در تمامی پروژه‌ها، سه مولفه و عُنصرِ قابل توجه همچون استفاده بهینه از منابع مالی، افزایش سرانه‌ها در این شهرستان و بخصوص محدوده‌های کم برخوردار و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا در فرآیند احداث و عملیات اجرایی پروژه، مد نظر قرار گیرد که قطعا خروجی این امر در ارتقای کمی و کیفی پروژه‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

محمدزاده گفت: یکی از کانون‌های مورد توجه اداره راه و شهرسازی به عرصه راه‌ها و محورهای مواصلاتی معطوف می‌شود که در طول سالیان اخیر با تلاش و همت مضاعف و حمایت اداره کل راه و شهرسازی  استان تهران و فرمانداری شهرستان ملارد ، در این عرصه نیز به توفیقات ارزنده ای نائل شده‌ایم که روکش محور اصلی ماهدشت-اختر آباد، نصب علائم اخباری در جهت تسهیل امر تردد و رانندگی از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

وی افزود: اجرای روکش حفاظتی بخش عمده‌ای از راه‌های فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر35000 میلیون ریال با اتکای به شیوه‌های عمرانیِ نوین از دیگر پروژه‌هایی بود که عملیات اجرایی آن در شهرستان ملارد به اتمام رسید.

رئیس‌اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد عنوان کرد: احداث ساختمان فرمانداری و تلاش برای ساخت مجموعه‌ای در شَان و جایگاه نماینده عالی دولت در این شهرستان از دیگر طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که با تلاش مستمر به نتیجه رسید.

محمد زاده گفت: بهره‌برداری از کتابخانه امیرکبیر با مساحت 373 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 300 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی محسوب می‌شود که رویکرد فرهنگی و اجتماعی راه و شهرسازی در تعریف پروژه‌های عمرانی را به تصویر می کِشَد.

وی افزود: بهره‌برداری از ساختمان فرهنگی و هنری شهرستان ملارد از دیگر اولویت هایی است که با تکمیل ساختمان و افتتاح آن در آینده، سرانه‌های فرهنگی در این شهرستان( و بخصوص شهر ملارد)،با تقویت و ارتقای هر چه بیشتری همراه خواهد شد.

محمدزاده در خاتمه یادآور شد: اداره راه و شهرسازی شهرستان ملارد در پیگیری سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارتخانه ذیربط، از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نخواهد کرد و امیدواریم خروجی نهایی این پروژه‌ها و اقدامات به جلب رضایتمندی هر چه بیشتر مردم منتهی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.