به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، محسن ولیئی افزود: 1.5 میلیون نفر سالمند و 30 هزار بیمار تحت حمایت کمیته امداد برای دریافت این نذورات شناسایی شده اند.
وی با بیان اینکه امکانات لازم برای نگهداری گوشت در حجم زیاد وجود ندارد اظهار کرد: کمیته امداد تلاش می کند در مدت 24 ساعت گوشت های قربانی را توزیع کند اما با مبالغی که به صورت نقدی دریافت می شود در مدت یک هفته گوشت قرمز تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود،
ولیئی با تاکید بر اینکه خرید دام باید از از پایگاه های مورد تایید سازمان دامپزشکی باشد تا گوشت سالم و پاک به دست نیازمندان برسد از حجاج و خانواده های آنها در خواست کرد تا قربانی خود را در کشور انجام دهند تا این نذورات به دست یک دهک فقیر و نیازمند کشور برسد.
وی با اشاره به طرح «احسان زائر» و تمهیدات کمیته امداد استان تهران برای دریافت نذورات قربانی حجاج بیت الله الحرام گفت: بر اساس هماهنگی با سازمان حج و زیارت بانک اطلاعاتی حجاج دریافت و پیامکی مبنی بر درخواست انجام قربانی در کشور برای آنها ارسال شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران افزود: همچنین کمیته امداد یک پایگاه در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر کرده تا حجاج پس از بازگشت به کشور بتوانند نذورات خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.
وی با اشاره به روش های دریافت غیرحضوری نذورات قربانی نیکوکاران اعلام کرد که در شیوه نخست فرد می‌تواند مبلغ نقدی نذر قربانی خود را طریق شماره گیری کد #1*8877* ، واریز به شماره حساب 3333 نزد بانک ملی ، پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت emdad.ir به راحتی پرداخت کنند.
ولیئی با بیان اینکه سال گذشته نیکوکاران تهرانی بیش از 30 میلیارد تومان نذورات قربانی خود را برای کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دادند گفت: این رقم نسبت به سال 94 حدود 16 درصد افزایش داشت.
تهرام 7247**1625
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.