سرهنگ محمدحسن امینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته در پی تخریب 7 دستگاه خودرو در خیابان 17 شهریور توسط تعدادی از اراذل و اوباش محله؛ پرونده ای در کلانتری 159 تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد 3 نفر از اوباش مست محله طیب به نام های «میثم، منصورو پیمان» با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت و با داشت شمشیر درحالیکه صورت های خود را پوشانده بودند، اقدام به تخریب خودروهای پارک شده شهروندان کرده و از محل متواری می شوند.
وی تصریح کرد: با شناسایی متهمان، دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت و با انجام چندین عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی هر 3 متهم در محله های غیاثی، تیر2 قلو و اتابک دستگیر و از آنان 2 قبضه قمه نیز کشف و ضبط شد.
رئیس کلانتری 159 بی سیم خاطرنشان کرد: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ برخورد با جرائم خشن از اولویت های پلیس پایتخت است و ماموران انتظامی با آمادگی کامل با هرگونه نا امنی و هنجارشکنی برابر قانون برخورد قاطع و شدید خواهند کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.