به گزارش ایرنا، علی اصغر احمدی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از 2 طرح عمرانی شهرستان ری افزود: مسئولان باید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده، با جدیت برای ایجاد فرصت های شغلی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دولت موفق شده تا به عدالت اجتماعی براساس تفکر و منویات امام راحل رهبر معظم انقلاب نزدیک شود اظهار کرد: افزایش امکانات رفاهی، تربیتی و آموزشی برای مقابله با آسیب های اجتماعی در روستاها اهمیتی حیاتی دارد.
احمدی گفت: دولت تلاش می کند تا با پیروی از سند چشم انداز و برنامه های توسعه ای کشور به تناسب بودجه سالیانه در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.
وی با بیان اینکه مطالبات بحق مردم بیش از خدمات است افزود: البته همواره منابع محدود و نیازها نامحدود است اما خوشبختانه با تلاش دولت شاهد ارتقای شاخص های عمومی در حوزه های راه، عمران شهری، فرهنگی و ورزشی هستیم.
به گزارش ایرنا، 2 پروژه استادیوم ورزشی شهدای روستای ده خیر در مساحت 10 هزار متر مربع و 500 متر تجهیزات خدماتی و سالن چند منظوره شهید حججی روستای فیروزآباد شهرستان ری امروز با حضور احمدی معاون وزیر کشور، امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، جمالی پور فرماندار ری و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
3218 / 6139**1625
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.