به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز سه شنبه در دیدار با فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان ورامین گفت : تلاش دولت دوازدهم در راستای فعالیت های چهار ساله گذشته ، به استقرار امنیت پایدار که اساس پیشرفت و توسعه جامعه محسوب می شود معطوف شده است ، امنیتی که ضمن ایجاد فضایی آرام برای زندگی ، جذب سرمایه گذاران را نیز فراهم می کند.
وی اظهار کرد: امروز کشور بر روی ریل پیشرف قرار دارد و باید با افزایش احساس امنیت درجامعه، کشور را با سرعت بیشتری در مسیر توسعه قرار داد.
یوسفی باگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : امنیت و آرامش امروز حاصل تلاش و مجاهدت تمامی نیروهای نظامی و انتظامی است که خالصانه با حضور در صحنه های مختلف ، از امنیتی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده حراست می کنند.
وی افزود : در حادثه تروریستی گروه های تکفیری داعشی به مجلس شورای اسلامی ، نیروی انتظامی در کنار نیروهای سپاه و امنیتی به خوبی نقش خود را ایفا کرد و ثابت کرد که این نیروی سبز پوش همیشه آماده حراست از امنیت کشور است.
فرماندار ورامین اظهار کرد:شهرستان ورامین با ظرفیت های بسیاری بالایی که در حوزه های کشاورزی ، صنعت دارداز بضاعت مالی پائینی برخوردار است که باید با برنامه ریزی و بهره گیری صحیح از منابع موجود ، بیشترین استفاده را در جهت پیشبرد اهداف از پیش طراحی شده بود.
نماینده دولت در ورامین با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان گفت : همزمان با هفته دولت ، بیش از 40 پروژه عمرانی ، خدماتی و کشاورزی در شهرستان ورامین افتتاح می شود که این طرح ها نقش به سزایی در رفاه و آسایش مردم و خدمت رسانی به آنان ایفا می کند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین نیز در این جلسه با تبریک هفته دولت و گرامیداست یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : نیروی انتظامی تلاش دارد تا با حضور مقتدرانه در صحنه ، از امنیت و آسایس مردم حراست کند.
سرهنگ شیخ مرادمرادی افزود : شهرستان ورامین از امنیت مناسبی برخوردار است به گونه ای که میزان سرقت نسبت به قبل از کاهش چشمگیری برخوردار شده است.
وی اظهار کرد: نصب بیش از 60 دوربین در سطح شهرستان ورامین باعث شده تا رسیدگی به جرائم از سرعت بیشتری برخوردار باشد و در صورت افزایش این دوربین ها ، کار پلیس در کشف جرائم سهل تر می شود.
وی با اشاره به این که در برخی از روستاها شاهد نصب دوربین های مدار بسته هستیم اظهار کرد: با افزایش تعداد دوربین ها در سطح روستاها ، امنیت بیشتری در منطقه ایجاد می شود و فضا برای مخلان امنیت تنگ تر از قبل میشود.
دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.