رئیس‌اداره فرهنگ و ارشاد ملارد گفت: عملیات عمرانی احداث پروژه فرهنگسرای ملارد، با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع با جدیت پیگیری می‌شود.

علیرضا رئیس اوژن در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: عملیات احداث پروژه مذکور در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در حال پیگیری است.

رئیس اوژن افزود: زیربنای این پروژه،1 هزار و 470 متر خواهد بود و در صورت تامین اعتبارات و طی شدن روند احداث بصورت عادی و طبیعی به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح،حدود 60 درصد برآورد می‌شود و با افتتاح آن، گامی موثر در راستای ارتقای زیر ساخت‌های فرهنگی این شهرستان و بخصوص در بخش ملارد مرکزی برداشته خواهد شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در خاتمه یادآور شد: نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری به شهرستان ملارد نویدبخش است و با عنایت به حمایت‌های فرمانداری ملارد و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران، افق روشنی برای توسعه فرهنگی و تامین امکانات زیرساختی مرتبط با این حوزه (فرهنگی) پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.