به گزارش ایرنا، زهرا نژادبهرام روز سه شنبه در سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و شمیرانات با انتقاد از عملکرد مسئولان شهری در این مورد خواستار رسیدگی جدی به این مشکل شد.
وی همچنین در خصوص برخی استخدام هایی که با نامه تشکری هاشمی در شهرداری در حال انجام است تذکر داد.

*عضو شورای شهر بر استفاده از سهم زنان در مدیریت تاکید کرد.
عضو شورای شهر تهران ری، تجریش بر استفاده از زنان و جوانان در سطوح مدیریت تاکید کرد.
حجت نظری در نطق پیش از دستور و با اشاره به نهم شهریور ماه و سالروز ربودن آیت الله صدر اظهار کرد: میخواهم از مردی صحبت کنم که معتقد بود ادیان برای انسان آمده اند و همه یکی بوده و مبدا همه آنها خداست.
وی با بیان اینکه أیت الله صدر معتقد بود که هر کاری که مانع بروز توانایی ها شود در حکم زنده به گور کردن است، افزود: وی بر استفاده از توانایی جوانان تاکید داشت.
نظری با بیان اینکه در گذشته استفاده از جوانان در بدنه دولت در اولویت دولت ها قرار نگرفت، اظهار کرد: اینک باید استفاده از جوانان و زنان در بدنه مدیریت کشور در دستور کار قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران ری، تجریش با اشاره به بخشنامه افزایش 30 درصدی سهم زنان از سوی دولت دوازدهم، ابراز امیدواری کرد که در برنامه شهرداری تهران و سایرشهرها افزایش سهم زنان و جوانان بطور جدی پیگیری شود.
وی همچنین از تلاش خبرنگاران در پوشش و انتشار اخبار و همراهی با اعضای شورا تقدیر، کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/7244 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.