عباسعلی باقری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش و پرورش شهر تهران بیش از 3 هزار قطعه ملک دارد که برای تعداد زیادی از این املاک با شکایت مالکان، حکم قلع و قمع و خلع ید صادر و یا پرونده قضایی تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس شهر تهران برای استفاده در سال تحصیلی جدید آماده شده اند اظهار کرد: متاسفانه و در آستانه بازگشایی مدارس، برای حدود پنج مدرسه که ملک آنها متعلق به سازمان ها و نهادهایی از جمله بنیاد شهید و سازمان اوقاف و امور خیریه است، حکم خلع ید صادر شده است.
باقری با بیان اینکه باید مبالغ و اعتبار زیادی برای رفع مشکل خلع ید و قلع و قمع املاک آموزش و پرورش اختصاص داده شود، گفت که با توجه به اهمیت آموزش و پرورش و تحصیل دانش آموزان، امیدواریم هرچه زودتر مشکل خلع ید این مدارس حل شود.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: بیش از 800 مدرسه پایتخت حدود 40 سال قدمت دارد که سازمان نوسازی باید حدود 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای تخریب و بازسازی این مدارس هزینه کند.

* اعلام نشدن نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص موضوع نقل و انتقالات فرهنگیان نیز گفت: نتایج درخواست نقل و انتقال فرهنگیان در شهر تهران هنوز اعلام نشده است.
باقری با بیان اینکه نتیجه نقل و انتقالات همه ساله اوایل شهریور اعلام می شود افزود: پس از اعلام نتایج و با توجه به نیاز، معلمان ورودی به شهر تهران در مناطق 11 تا 19 ساماندهی خواهند شد.
شهر تهران در مجموع بیش از یک میلیون دانش آموز با 4500 مدرسه دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.