مصطفی زینت بخش روز یکشنبه در مراسم بهره برداری مرکز بهبودی اقامتی میان مدت قرچک اظهارکرد: با توجه به شاخص جمعیتی شهرستان قرچک و وجود برخی از آسیب های اجتماعی که به دلیل حضور اتباع و قومیت های متعدد در این شهرستان به وجود می آید ، ایجاد زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخودرار است .
وی افزود: اعتیاد پدیده ای شوم است که ارکان جامعه به ویژه خانواده را با خطر جدی مواجه ساخته پیشگیری و ریشه کنی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه افراد جامعه باید برای رفع آن وارد میدان شوند.
زینت بخش اظهار کرد: ایجاد مراکز اقامتی ترک اعتیاد نقش به سزایی در درمان بیماران گرفتار در بند مواد مخدر دارد و مسئولان از ایجاد و راه اندازی چنین مراکزی حمایت کنند.
وی گفت: مراکز بهبودی اقامتی، بر اساس فعالیت های علمی به ترک اعتیاد افراد می پردازند و انواع آموزشهای ساختاری شامل گروه درمانی، خانواده درمانی، بازی درمانی و آموزش مهارتهای زندگی را ارائه می کنند.
معاون فرماندار قرچک اظهار کرد: مرکز بهبودی اقامتی میان مدت راهیان امید نو با ظرفیت پذیرش تعداد 70 نفر در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع احداث شده و 15 نفر در آن مشغول به کار هستند.
وی گفت: همزمان با هفته دولت 69 پروژه در حوزه های مختلف عمران ، بهداشت ، راه ، کشاورزی ، صنعتی و تولیدی در قرچک به بهره برداری می رسد.
قرچک با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.