به گزارش ایرنا ، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ، هفت پروژه عمرانی ، فرهنگی ، خدماتی و کشاورزی شامل کارخانه تولیدی ، کتابخانه ، مجتمع آب رسانی ، در شهرستان پیشوا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار پیشوا در حاشیه این مراسم گفت: شرکت تولید ساندویچ سرد با اعتباری حدود 25 میلیارد ریال در زمینه تولید انواع ساندویچ سرد و آماده، فعالیت می کند و ظرفیت اشتغال برای 20 نفر ایجاد کرده است.
وی افزود: کارخانه پروتئین که در عمل آوری و بسته بندی گوشت قرمز و مرغ فعالیت می کند با اعتباری افزون بر 17 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 30 نفر، آغاز به فعالیت کرده است.
وی اظهار کرد: این دو کارخانه در طرح توسعه خود، افزایش تولید و اشتغال را پیش بینی کرده اند که با تامین هزینه های مورد نیاز، شاهد توسعه آنها نیز خواهیم بود.
محمدی اظهار کرد: شهرک صنعتی پیشوا با توجه به نزدیکی به مرکز استان، دسترسی به راه های مواصلاتی و همچنین زیرساخت های موجود، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته و اهرم های حمایتی که برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است، شاهد استقبال صنعتگران و سرمایه گذاران از این منطقه باشیم.
وی در خصوص پروژه کتابخانه پیشوا گفت: عملیات اجرایی احداث این کتابخانه به مساحت نزدیک به 18 هزار مترمربع و زیربنای 373 مترمربع از سال 92 آغاز شد و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.
وی گفت: این کتابخانه با اعتبار حدود 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث و تجهیز شد و در حال حاضر با 4 هزار جلد کتاب فعالیت می کند.
فرماندار پیشوا همچنین از افتتاح مجتمع آبرسانی شهید مطهری پیشوا خبر داد .
وی گفت: این مجتمع آبرسانی در روستای چالتاسیان واقع شده و آب شرب 5 روستای شهرستان از جمله روستاهای چالتاسیان، دهماسین، حبیب آباد، قاسم آباد و عسگرآباد را تامین می کند.
نماینده دولت در پیشوا افزود : این مجتمع دارای سه چاه عمیق، مخزن زمینی یک هزار مترمکعبی و دو ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 40 لیتر در ثانیه است.
وی اظهار کرد: مجتمع آبرسانی شهید مطهری با 2 مخزن هوایی 100 مترمکعبی، حدود 4 هزار نفر جمعیت را آبرسانی می کند.
این پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی احداث و راه اندازی شد.
دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام دارد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.