حسن هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص اعطای تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی اظهار کرد: امسال شرایطی فراهم شده تا واحدهای تولیدی در شهرستان فعالیت خود را توسعه و گسترش دهند؛ البته بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی سرمایه در گردش است.
وی نقش واحدهای تولیدی در ارائه طرح با هدف رفع مشکلات سرمایه ثابت و در گردش را ضروری دانست و بیان کرد: در راستای طرح اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت دوازدهم است، واحدهای تولیدی می توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.
هاشمی گفت: در حال حاضر به منظور توسعه و گسترش واحدهای تولیدی ضعیف که در سطح شهرستان گسترده نیستند، تسهیلاتی برای آنان نیز در نظر گرفته شده است که واحدهای تولیدی در ابتدا باید تقاضای خود را ارائه دهند و پس از تایید اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری شهرستان امکان بهره مندی از تسهیلات بانکی 100 میلیون تومانی پست بانک را دارند.
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: اگر واحدهای تولیدی خواستار استفاده از تسهیلات بانکی بیش از یکصد میلیون تومان هستند باید طرح توجیه اقتصادی قابل قبول داشته باشند تا بتوانند از تسهیلات بانکی بانک سینا بهره مند شوند که این مهم نیازمند مراجعه به اتحادیه و تهیه مدارک مورد نیاز و تاییدیه اداره صنعت و معدن و تجارت و فرمانداری است.
لازم به ذکر است بیش از چهار هزار و 800 واحد صنفی در قالب 16 اتحادیه در دماوند وجود دارد.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.