به گزارش ایرنا ، سردار علی نصیری روز شنبه در آئین معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه پیشوا گفت: پاسدار از زمان ورود به مجموعه سپاه که پاسداری را به عنوان یکی از مبنایی ترین و ارزشی ترین معیارهای خود بر می گزیند ، وظیفه خدمتگزاری در هر لباس و هر مکانی را دارد و انتقال وی از مسئولیتی به مسئولیت دیگر و از جایی به جای دیگر، هرگز این وظیفه را از او سلب نخواهد کرد و با این نیت جلو می رود که با لباس پاسدار خدمت کند و با این لباس به شهادت برسد.
سردار علی نصیری بیان داشت: مجموعه سپاه حضرت سیدالشهدا در اواخر سال 90 و بعد از اینکه پیشوا، هویت شهرستانی خود را پیدا کرد نسبت به راه اندازی ناحیه مقاومت بسیج پیشوا اقدام کرد و اکنون 6 سال از شکل گیری این سپاه می گذرد.
وی افزود: به دلیل کوتاه بودن مدت مسئولیت فرماندهان گذشته، به طور یقین بخشی از فعالیت های اساسی مجموعه سپاه شهرستان پیشوا در سه سال اخیر اتفاق افتاده است و با توجه به برخورداری پیشوا از مردمانی ارزشمند و متدین، انتظاراتی که از مجموعه سپاه می رود بیش از اینهاست که باید ادا شود.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا اظهار کرد: پیشوا، شهرستانی با ویژگی های خاص است و به طور حتم فرماندهی جدید شهرستان نیز باید بداند که نسبت به مردم ارزشی و شهیدپرور این شهرستان وظیفه خطیر و ارزشمندی را بر عهده دارد که باید در انجام آن، دقت لازم را داشته باشد.
نصیری بیان داشت: با کمک مسئولان شهرستان و همکاری بخش های مختلف منطقه، شاهد ارتقای وضعیت کمی و کیفی مجموعه سپاه شهرستان پیشوا بودیم که اگر تلاش و هماهنگی لازم توسط تک تک بخش های مختلف این منطقه صورت نگیرد به طور یقین با مشکل اساسی در اجرای ماموریت های سپاه روبرو خواهیم بود.
وی افزود: با توجه به منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، رویکردی را که سپاه پاسداران در سال جاری در حوزه ماموریتی خود دنبال می کند، اقتصاد مقاومتی که ذیل آن تولید و اشتغال تعریف شده است، می باشد و وظیفه بسیار جدی در این حوزه بر عهده داریم.
این مسئول گفت: هدف گذاری های سپاه در منطقه پیشوا طی سال های گذشته بسیار جدی بوده و امسال تاکید بر مضاعف کردن این فعالیت ها داریم که یکی از مهمترین موضوعات آن در حوزه اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، بهبودسازی بخشی از دهستان ها با ضریب محرومیت 6 در کل کشور است که یکی از دهستان های این شهرستان نیز جزو برنامه های هدف ماست.
نصیری بیان داشت: در حوزه محرومیت زدایی در هر حوزه مقاومت پیشوا یک گروه جهادی تشکیل شده است چون امروز نیاز به حرکت جهادی و محرومیت زدایی داریم.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا با بیان اینکه بسیج متعلق به مسجد و مصلی است افزود: یکی از مباحثی که سپاه پاسداران روی آن تاکید فراوانی دارد، توسعه فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج به درون مساجد است، بسیج و سپاه مولود انقلاب و مسجد است و باید بحث مسجدمحوری و توسعه فعالیت ها در سطح مساجد مورد توجه جدی قرار بگیرد.
در این مراسم سرهنگ صمد سلطانی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا معرفی و از زحمات سه ساله سرهنگ حسن عاطف ضمیر فرمانده سابق این ناحیه قدردانی شد.
سلطانی پیش از این سابقه فعالیت در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان های رباط کریم، بهارستان و پردیس را در کارنامه خدمت خود به ثبت رسانده است.
خبرنگار: سید حسن میری- انتشار: محمد آجورلو
تهارم/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.