بازیکن سرشناس راگبی اسکاتلند گفت: در صورت داشتن کمپ تمرینی مجهز و ایجاد زیرساخت های مناسب، راگبی ایران می‌تواند به المپیک صعود کند و حتی جزو تیم های برتر المپیک باشد.

به گزارش ایلنا، «  مکس اوانس» که به دعوت انجمن راگبی ایران به همراه دیگر هموطن خود و همچنین یکی از بازیکنان تیم راگبی انگلستان به کشورمان سفر کرده است، در محل هتل المپیک به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اوانس و تیم همراه که امروز از مسابقه پنج جانبه کشورمان بازدید کرده بودند، در مورد اهداف سفر خود به ایران اظهار داشت: بازی بازیکنان راگبی ایران را دیدم و از وضعیت فنی و آمادگی آنها خوشحال و حتی متعجب شدم.

وی افزود: با توجه به سطح بازی‌ها و آمادگی بازیکنان ایران و همچنین تلاش‌های آقای «میرزا آقابیک»، امیدوارم تیم ایران هم به المپیک صعود کند و هم جزو تیم های برتر المپیک قرار بگیرد.

اوانس ادامه داد: مسابقاتی که من امروز از بازیکنان ایران دیدم، به سطح بین‌المللی نزدیک بود. اگر راگبی ایران کمپ مجهز تمرینی داشته باشد، شایستگی صعود به مسابقات المپیک را دارد.

این بازیکن انگلیسی راگبی همچنین از مردم ایران به نیکی یاد کرد و گفت: مردم ایران فوق العاده مهمان نواز هستند که من نمونه اش را در هیچ جای دنیا ندیده ام.

در بخشی از این نشست، « مکس ویلکوکس » بازیکن تیم راگبی انگلستان نیز گفت: به نظر من باید محبوبیت راگبی ایران بیشتر شود. اگر راگبی کشور شما کمپ تمرینی مجهز داشته باشد، داورهایش آموزش ببینند و زیرساخت های مناسب داشته باشد، مطمئنم می توانید به المپیک صعود کنید.

در پایان این نشست، «حسن میرزا آقابیک » رئیس انجمن راگبی ایران، حضور چنین بازیکنان سرشناسی را اتفاقی خوشایند برای راگبی کشورمان دانست و از مسئولان وزارت ورزش و همچنین صدا و سیما خواست از ورزش جذاب و پرطرفدار راگبی حمایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.