رئیس‌انجمن پیلاتس‌کشور گفت: باتوجه به برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم، انجمن پیلاتس را به جایگاه مطلوب و واقعی‌اش خواهیم رساند.

به گزارش ایلنا، « ایمان متقیان نژاد » ابتدا ضمن تبریک به مناسبت آغاز کار دولت، دولت دوازدهم را دولت تدبیر و امید، فرصت ها و شایسته سالاری و اطمینان به جوانان به ویژه در بخش ورزش دانست و افزود: از اینکه بنده نیز به عنوان مدیری جوان در سنگر خدمت به جوانان کشور عزیزمان هستم، به خود می بالم.

وی ادامه داد: علیرغم جوانی و به دلیل اعتماد «مجدآرا» ریاست فدراسیون ورزش های همگانی، این امکان برایم به وجود آمد تا در خدمت ورزش این مرز و بوم باشم.

متقیان نژاد تصریح کرد: نسل جوان، سرمایه‌ای بزرگ برای آبادانی کشور است و دکتر روحانی با انتخاب جوانان در کابینه خود نشان داد به فکر جوانان بوده و هست و به همه مدیران، نشان داد باید به جوانان اعتماد داشت. بنده نیز بسیار خوشحالم که نگرش به مساله جوانان در عرصه‌های اجتماعی و مبنا قرار دادن جوانان و توجه به این سرمایه های ملی، اولویت دولت دوازدهم است.

این مدیر جوان ورزش کشور یادآور شد: جوانان مومن، متدین و علاقمند به کشور، یکی از عوامل اصلی پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور هستند و در این راستا، موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، در گرو اعتماد به جوانان است.

وی در پایان، با اشاره به این که از راهنمایی ها و تجربیات پدری قهرمان و پیشکسوت ( محمد متقیان نژاد ) و مدیری لایق (دکتر مجدآ ) برخوردار است، گفت: با حمایت های این عزیزان و با برنامه ریزی دقیق، به اهداف انجمن پیلاتس دست پیدا خواهیم کرد و این ورزش را به جایگاه مطلوب و شایسته خود رهنمون خواهیم ساخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.