مدیر خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران گفت: خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران به مثابه فرزند نوپایی است که به حمایت و پشتیبانی تمامی اعضای خود نیازمند است.

به گزارش ایلنا، میلاد زارعی مدیر خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران، در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در شهرستان‌های استان تهران که در جوار حرم مقدس‌حضرت‌عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرستان ری برگزار شد، ضمن تقدیر و قدردانی از اداره کل ارشاد استان تهران ومدیریت این مجموعه(برزین ضرغامی)،گفت: مدیر کل ارشاد استان مذبور در قامت حامی و پدر معنوی خانه مطبوعات،حمایت‌های بسیاری را برای شکل گیری این مجموعه به کار بستند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

وی افزود: برای نخستین بار، مجوز تشکیل خانه مطبوعات در شهرستان‌های استان تهران صادر شد و با استعانت از الطاف الهی و تلاشی که در این راستا عملیاتی شد ،این تشکل پا گرفت که امیدواریم در تحقق اهداف مورد نظر به توفیقات هر چه بیشتری نائل شویم.

زارعی گفت: مطالبات و درخواست‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان‌های استان تهران متعدد و متکثر است که با عنایت به محدودیت زمانی در این جلسه، مجال طرح و بحث تمامی موارد مورد نظر وجود ندارد،اما آنچه که مطرح ساختن آن در این فرصتِ محدود ضروری به نظر می‌رسد به فرآیند سخت، دشوار و فرسایشی صدور پروانه فعالیت در این حوزه جغرافیایی(استان تهران) معطوف می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: متاسفانه در این خصوص شاهد نوعی از دوگانگی میان اداره کل داخلی مطبوعات وزارت ارشاد و اداره کل استان تهران هستیم که امید آن داریم نسبت به رفع و تسهیل آن تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد،اداره کل ارشاد استان تهران در این ارتباط(صدور پروانه)فاقد اختیارات کافی است و در صورت مرتفع شدن این نارسایی، یقینا بخشی از محدودیت‌های مرتبط با این عرصه مرتفع خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم، جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حاضر در مراسم به طرح مطالبات، مشکلات و موانع پیش روی موجود در مسیر فعالیت خبری و رسانه‌ای خویش پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.