رامین حاجی خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تعیین صلاحیت متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران با حضور 12 هزار و 649 نفر داوطلب شامل 6 هزار و 860 نفر داوطلب زن و 5 هزار و 789 نفر داوطلب مرد روز جمعه در شهر تهران برگزار می شود.
وی تصریح کرد: شرکت در این آزمون و قبولی در آن هیچگونه تعهد استخدامی و یا جذب را برای این دانشگاه نخواهد داشت و افرادی که حدنصاب لازم را در آزمون کتبی کسب کنند برای مراحل انجام مصاحبه و بررسی مدارک به تعداد مورد نیاز واجدین شرایط معرفی می‌شوند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان تهران خاطرنشان کرد: افراد واجد شرایط با درخواست مراکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند به صورت حق‌التدریس، در مراکز تدریس کنند.
وی تاکید کرد:در صورتی که اطلاعات اعلام شده از سوی داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در آگهی ثبت نام باشد ، در هر مرحله از آزمون ، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف شده و حق هیچ‌ گونه اعتراضی ندارد.
حاجی خانی درباره زمان دریافت کارت و آزمون اظهار کرد : کارت شرکت در آزمون از روز چهار‌شنبه 4 مردادماه جهت مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و همچنین ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در جلسه آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.