حسن خوانساریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از دغدغه های مردم شهرستان ورامین هنگام تردد به شهر تهران، دسترسی آسان به ایستگاه های مترو است که این موضوع با مسئولان شهرستان ری مطرح و جلسات متعددی برای هماهنگی استقرار ایستگاه اتوبوس در یکی از ایستگاه های مترو برگزار شد.
وی افزود: با همراهی و مساعدت معاون امور فنی وعمرانی فرمانداری شهرستان ری و بر اساس مصوبه شورای ترافیک این شهرستان مقرر شد تا بعد از آماده سازی کامل پایانه جوانمرد قصاب، ایستگاهی برای اتوبوس های شهرستان ورامین توسط معاونت منطقه ٢٠ شهرداری ری اختصاص داده شود.
خوانساریان اظهار کرد: یکی دیگر از مصوبات شورای ترافیک شهرستان ری ، ساماندهی مینی بوس های بخش تعاونی شهرستان ورامین در ضلع شرقی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم است که این مهم تا پایان مرداد ماه امسال انجام می شود.
وی بیان کرد: با همکاری پلیس راهور منطقه 20 مقرر شد تا بهره برداران از این پایانه از آموزش های لازم در یک بازه زمانی مشخص برخوردار شوند.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین گفت: بر اساس مصوبات شورای حمل و نقل و ترافیک فرمانداری شهرستان ری، هیچگونه توقفی از سوی مینی بوس و اتوبوس ها در میادین سه راه ورامین و معلم انجام نمی شود و اگر رانندگان نسبت به توقف در این اماکن اقدام کرده و باعث ایجاد ترافیک شوند ، توسط پلیس راهور و بازرسی سازمان اعمال قانون می شوند.
شهرستان ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
بسیاری از مردم شهرستان ورامین با بهره گیری از اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین برای انجام امورات روزانه به تهران تردد می کنند.
خبرنگار: سیدحسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.