حجت الاسلام محمود مولائی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هماهنگی و توافق به عمل آمده با موسسه فرهنگی تسنیم نور وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، بیان کرد: تابستان امسال هفت دوره اردوی 2 روزه ویژه دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول کانون های فرهنگی تربیتی کمیته امداد استان تهران در اردوگاه نور شهرستان فیروزکوه برگزار می شود.
وی افزود: در جهت تحقق اهداف فرهنگی و تربیتی خانواده ها به ویژه تقویت بینش اعتقادی و اخلاقی با برگزاری اردو در فضاهای فرهنگی مناسب، امکان کشف استعدادها، خلاقیت‌ها، ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی و تقویت باورهای دینی مددجویان تحت حمایت در مسیر نیل به آرمان توانمندسازی فکری و فرهنگی فراهم می‌شود.
سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران، با بیان اینکه این دوره از اردوها از روز گذشته آغاز و تا 22 مرداد ماه 96 ادامه دارد، اظهارداشت:
در این دوره از برگزاری اردوها ، 280 نفر از دانش آموزان در هفت گروه جداگانه و هر کدام به مدت 2 روز به شهرستان فیروزکوه اعزام می شوند.
مولائی با اشاره به اهداف اجرای این برنامه، افزود: ایجاد انس، الفت، تقویت روحیه جامعه پذیری وآشنایی با فرهنگ‌های مختلف،ایجاد زمینه مناسب برای تمرین زندگی دسته جمعی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و تعمیق باورهای دینی جامعه مورد هدف،گسترش و تعمیق مهارت های فردی و اجتماعی، پرورش فضای معنوی و ولایت مداری در میان مخاطبان از اهداف اجرای اردوهای فرهنگی است.
سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برنامه هایی اجرایی برای شرکت کنندگان در این اردو، گفت: برگزاری کارگاه مفاهیم نماز و آثار اجتماعی و فرهنگی این فریضه الهی، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، محفل انس با قرآن،بازدید از اماکن تفریحی شهرستان فیروزکوه از برنامه هایی است که برای دانش آموزان تحت حمایت درنظر گرفته شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.