به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، محمد رضا همتی فر در این خصوص اظهار داشت: این دوره با عنوان تفکر خاص در محیط کار با رویکرد تغییر در محیط کار در خدمت رسانی به قشر شاهد و ایثارگر با حضور مشاورین منتخب ایثارگران دستگاه های اجرایی استان تهران و مشاورین منتخب فرمانداریها و شهرداریها تابعه به مدت 2 روز به همت و تلاش شهردار بومهن و واحد ایثارگران این شهرداری برگزار می شود.
وی افزود: اهداف این همایش و کارگاه آموزشی تدوین برنامه چهار ساله در جهت ارتقای کیفیت خدمت رسانی به قشر معزز شاهد و ایثارگر در دستگاه های اجرایی استان تهران و توام با برگزاری دوره های آموزشی به صورت فصلی می باشد.
همتی فر اظهار داشت: این همایش از اول مرداد ماه سال جاری به مدت 2 روز به میزبانی شهرداری بومهن برگزار می شود که در این دوره نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای تهران و صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ حضور دارند.
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری تهران بیان داشت: این دوره آموزشی با حضور مشاوران منتخب 3 فرمانداری قرچک، ملارد و بهارستان و 8 شهرداری منتخب بومهن، اوشان فشم، پردیس، آبسرد، شریف آباد، احمدآباد مستوفی، ملارد و پرند و 14 دستگاه اجرایی منتخب تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، ادارات کل ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی، کار و رفاه اجتماعی، منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، بهزیستی، مخابرات، آب و فاضلاب، تامین اجتماعی و اتاق اصناف استان تهران شرکت می کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدحسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.