مهرداد پورفتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 3500 دانش آموز دماوندی در این پایگاه ها که از تاریخ 15 تیر تا 15 شهریور می باشد، از برنامه های تابستانی اوقات فراغت بهره مند می شوند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: این پایگاه ها در سه شهر دماوند، آبسرد و کیلان این شهرستان در قالب 23 مدرسه و 3 مرکز قرآنی، پژوهشسرا و کانون فعال هستند.
وی برگزاری کلاس های کامپیوتر، رباتیک، زبان انگلیسی، معرق، قلاب بافی، خوشنویسی، سفال، چرم دوزی، اجرای برنامه های قرآن و معارف اسلامی، علمی و مهارت زندگی، فرهنگی و ورزشی به همراه برگزاری اردوهای یکروزه را از برنامه های اوقات فراغت آموزش و پرورش دماوند است.
پورفتحی به اجرای اردوهای طرح هجرت برای انجام امور عمرانی و زیبا سازی مدارس، طرح یاوران ولایت و بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: تاکنون در 14 مدرسه شهرستان طرح هجرت با انجام اقداماتی همچون تعمیر نیمک و میز، نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها، دیوار نویسی، احداث فضای سبز و ... به همت دانش آموزان انجام شده است.
وی همچنین به برگزاری کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان اشاره کرد و افزود: در فصل تابستان کلاس های آموزش حفظ قرآن کریم با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.