به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به سالروز توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 گفت : آمریکا حتی پس از توافق برجام نیز در پی تصویب تحریم های جدید علیه ملت ایران است و همواره به این توافق بی عهدی کرده است.
وی افزود : تمام حوادثی که در گذشته رخ داده و تمامی دخالت های آمریکا تحلیل های رهبر معظم انقلاب در بی اعتمادی نسبت به آمریکا را ثابت می کند و یقینا افرادی که احساسی و یا از سر دلسوزی راه دیگری را پیش گرفتند، به بیراهه رفتند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز تمامی افراد از مسئولان تا مردم باید با تکیه بر نیروی ایمان و اراده پولادین ملت با قدرت از منافع داخلی دفاع کرده و به هیچ قدرتی اعتماد نداشته باشند.
وی تأکید کرد: ملت ایران پاسخ حرف های مفت ترامپ و دولت مردان بی عقل آمریکا را که حتی در میان مردم آمریکا از کمترین میزان محبوبیت برخوردارند با شعار مرگ بر آمریکا می دهند.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اقدامات تحریک کننده کویت در کاهش سطح روابط دیپلماتیک با ایران گفت : کویت همان کشوری است که امیر آن در زمان حمله صدام با کمترین هجوم پا به فرار گذاشت حالا در برابر اقتدار ایران اسلامی سطح روابط خود را کاهش داده است.
خطیب موقت جمعه ورامین افزود : اقتدار ایران اسلامی باعث شده که آمریکایی ها در خلیج فارس به دست رزمندگان اسلام دستگیر شوند و کشوری همچون کویت که در حساب نمی آید.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف از سوی تمامی افراد به ویژه زنان گفت : زن در دین مبین اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و همه افراد وظیفه دارند که از این جایگاه حراست کنند.
محمودی افزود : نخستین کسی که بالاترین ضربه را در عدم رعایت حجاب تحمل می کند خود زن است بنابراین باید با پرهیز از فرهنگ منحط غرب ، از عفت زنان حراست کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.