سردار عبدالرضا ناظری در این خصوص به خبرنگاران گفت: ساعت 22 یکشنبه شب از طریق مرکز فوریت های پلیسی110 ،موضوع یک نزاع خانوادگی در یکی از محلات شهرستان دماوند رخ داده بود، مطلع شدیم.
وی با بیان اینکه بلافاصله همکاران ما در محل حادثه حاضرشدند،افزود: در این نزاع یکی ازعوامل درگیری مجروح شد که در هنگام اعزام به بیمارستان، فوت کرد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: بلافاصله فرد ضارب که با چاقو اقدام به ضرب و جرح کرده بود شناسایی و کمتر از 24 ساعت ، دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.
این مقام مسئول با بیان اینکه در نزاع یکشنبه شب حدود هفت نفر از طرفین درگیری دستگیر شدند، گفت: نزاع صورت گرفته به دنبال یک مشاجره لفظی 2 خانواده بوده است که هم اکنون طرفین نزاع تحت بازجویی قرار دارند.
سردار ناظری با بیان اینکه بسیار مشاهده می شود جوانان چاقو به همراه دارند، گفت:این اسلحه سرد یک آلت قتاله است و برای نزاع نباید مورد استفاده قراربگیرد چرا که در زمان عصبانیت، موجب پشیمانی خواهد شد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی با افرادی که مرتکب جرم می شود مخصوصا جرایم خشن چاقوکشی و قتل، با قدرت برخورد میکند.
لازم به ذکر است، مقتول متأهل و 35 ساله بود که توسط اسلحه سرد به قتل رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.