به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهرری با بیان اینکه عملیات آزاد سازی داعش عظمت و وسعت زیادی دارد که باید به آن توجه داشت اظهار داشت: بزرگترین عملیات مستشاری ایران در کنار حرکت بزرگ مردم عراق باعث آزاد سازی موصل شد.
وی به ائتلاف آمریکا و٥٠ کشور جهان علیه مواضع داعش اشاره کرد و بیان داشت: این ائتلاف که به سرکردگی آمریکا شکل گرفته بود نه تنها نتوانست یک وجب از خاک موصل را آزاد کند بلکه در بسیاری از جاها مواضع نیروهای مردمی عراق را بمباران کرد و زمینه حضور و قدرت گرفتن داعشی ها را فراهم می کرد.
شاهچراغی در ادامه به هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و عنوان داشت: حجاب از شعائر دین مبین اسلام است که باید آن را در جامعه اسلامی جدی گرفت.
وی حجاب را نماد و وسیله سنجش میزان تدین مردم در جامعه اسلامی ارزیابی کرد و یادآور شد: پدیده بد حجابی و بی حجابی به هیچ عنوان زیبنده جامعه اسلامی نیست.
شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان وظیفه نظارت بر انتخابات و اسلامی بودن قوانین را بر عهده دارد و در طول عمر انقلاب خدمات شایسته ای به نظام داشته است.
در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری راهپیمایی مردم متدین و ولایت مدار شهرری همراه و همگام با سایر مردم کشور در حمایت از عفاف و حجاب برگزار شد و مومنان حاضر در این مراسم از تمامی نهادهای مسئول و آحاد مردم به ویژه بانوان جامعه اسلامی خواستند توجه بیشتر به این حکم الهی داشته باشند.
٣٢١٨ / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.