به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز پنجشنبه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در دیدار با خانواده شهید محسن عبداللهی از شهیدان مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک گفت : ایران اسلامی از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر گام برداشته و تا کنون بیش از 2 هزار و 500 شهید تقدیم اسلام کرده است تا این پدیده شوم در جامعه ریشه کن شود.
وی اظهار کرد: عزت و آبروی نظام در گرو خون شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در راه دفاع از ارزش های اسلامی از تمام هستی خود گذاشته اند و همه وظیفه دارند که با حرکت در مسیر خون شهدا که چراغ هدایت است ، از این ارزش ها دفاع کنند.
وی تصریح کرد: مواد مخدر و گرایش افراد به مصرف مواد افیونی ، بنیان خانواده را از هم پاشیده و ناهنجاری های عدیده ای را در جامعه به همراه می آورد.
مرسل پور گفت : شهدایی که در راه مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان درجه رفیع شهادت رسیدند، اجرشان دو چندان است چرا که آنان علاوه بر تأمین امنیت جامعه ، آینده ایران اسلامی را از انحراف مصون کرده اند.
وی با تقدیر از تلاش و ایثار خانواده معظم شهدا گفت : خانواده شهدا در راه اعتلای ارزش های اسلامی از هستی و سرمایه زندگی خودگذشته اند و همه افراد از مردم تا مسئولین وظیفه دارند که قدردان ایثار آنان باشند.
شهرستان قرچک تا کنون بیش از 450 شهید تقدیم اسلام کرده است.
قرچک با بیش از 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.