سرهنگ رحمان نعمتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران کلانتری گاندی در ساعت 3 بامداد گذشته حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید که کنار اتوبان پارک شده بود مظنون شدند؛ راننده خودروی مذکور به محض مشاهده ماموران به سمت اتوبان مدرس متواری شد.
وی با بیان اینکه با استعلام شماره خودرو، سرقتی بودن آن مشخص شد، افزود: در تعقیب و گریز صورت گرفته راننده به دستور ایست پلیس توجه نکرد از این رو با رعایت قانون بکارگیری سلاح، پس از شلیک چند تیر هوایی در نهایت لاستیک خودرو مورد اصابت قرار گرفت.
سرهنگ نعمتی با اشاره به اینکه راننده خودروی پراید با همان وضعیت هم به فرار خود ادامه داد تا اینکه به دلیل نداشتن تعادل با یک دستگاه خودروی تیبا که در حاشیه خیابان پارک بوده برخورد و آن خودرو را از ناحیه عقب تخریب کرد، عنوان داشت: سارق دستگیر و به همراه خودروی سرقتی به کلانتری منتقل شد.
سرکلانتر سوم پایتخت خاطرنشان کرد: سارق دارای سابقه بوده و در حین تعقیب و گریز اجناسی را به بیرون پرتاب کرده است که در این زمینه پرونده تشکیل و موضوع در حال بررسی می باشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343 / 11539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.