به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم قلبهای مهربان(طرح آرزوهای پاک ایتام و طرح محسنین) شامگاه دوشنبه با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، بازیگران سینما و 23 حامی برتر در مجموعه ورزشی شهدا در شرق تهران برگزار شد.
محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا افزود: در حاشیه جشن رمضان و برپایی نمایشگاه فروش کالاهای مددجویان کمیته امداد که به مدت یک ماه در باغ موزه قصر برگزار شد غرفه ای پاکت آرزو ها برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شد.
وی بااشاره به اینکه در پاکت آرزو ها قرار شد که به درخواست ایتام و محسنین توجه شود ادامه داد: با همت مردم خیراندیش تهران یک هزار و 666 آرزوی ایتام و مددجویان استان برآورده شد.
ولیئی گفت: ارزش ریالی این پاکت آرزو ها افزون بر 570 میلیون تومان بوده که 70 میلیون آن نقدی و مابقی کالا و اقلام مورد نیاز ایتام و خانواده های این قشر است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: مردم خیر خواه استان با کمک های خود توانستند تعداد زیادی ار آرزوهای این مددجویان تحت کمیته امداد استان را در مدت زمان ماه مبارک رمضان برآورده کنند.
همچنین محمد دهرویه رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت : در نظر داریم طرح پاکت آرزو در طی سال نیز ازطریق سامانه امداد بر روی سایت این اداره کل و یا از طریق شماره تلفن 7355 گسترش دهیم.
وی گفت: در این موارد می توانیم درخواست حامیان در جهت کمک به مدد جویان را بررسی کنیم.

خبرنگار : امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/ 7247/ 1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.