مسابقات رباتیک جهانی 2017 از سوم لغایت هشتم مرداد ماه در کشور ژاپن برگزارمی شود و تیم واحد دماوند در رشته ربات امدادگر واقعی با رقبایی از کشورهای آمریکا، آلمان، چین،مکزیک،ترکیه،ژاپن وتایلند مسابقه خواهند داد.
حسن اسداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آمادگی تیم رباتیک واحد دماوند برای شرکت در مسابقات جهانی 2017 ژاپن اظهار کرد: اعضای تیم رباتیک( Dml ) دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که پیش از این موفق به کسب مقام سومی در رشته ربات امدادگر واقعی مسابقات بین المللی رباتیک ایران شده است و جواز حضور در مسابقات جهانی ژاپن را نیز بدست آورده بود.
وی اظهارداشت :تیم رباتیک واحد دماوند درآستانه رقابت‌های جهانی 2017 ژاپن،آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات معتبر جهانی اعلام کردند.
وی با اشاره به لزوم تشویق دانشجویان برای تشکیل تیم‌های رباتیک و شرکت در مسابقات تصریح کرد: گرایش دانشجویان به سمت تیم‌های رباتیک باعث افزایش رشد علمی و کاربردی آنان شده و علاقه و انگیزه آنان را برای ادامه تحصیل بالا می‌برد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ادامه داد: در جهت ارتقا دانش رباتیک در سطح شهر و دانشگاه، این واحد اقدام به ثبت نام جهت تشکیل کلاسهای رباتیک ویژه نونهالان و دانش آموزان دماوند کرده است تا گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.
اسداللهی گفت: این حوزه با همراهی سایر معاونت ها همواره حمایت کامل خود را از این تیم انجام خواهد داد تا افتخاری دیگر برای این واحد دانشگاهی رقم بزند.
وی از کمک های مالی حامیان تیم خبر داد و اظهار کرد: 2 شرکت وب و دارویی مک تاف و همچنین شهرداری دماوند در این دوره از مسابقات به کمک تیم آمدند و در کناردانشگاه به حمایت مالی از تیم پرداختند.
اعضای این تیم را آقایان احمدرضا دادفر،پوریا میرمحمدی،محمد امین زاور،جواد حسینی،امیر حسین رسولی،محمد حسن میر محمدی و سمیع بهنام تشکیل می دهند و سرپرستی این تیم را هم دکتر پیام پرکار رضائیه عضو هیات علمی واحد دماوند بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.