حجت الاسلام شیخ محمدرضا انصاریان با ادای احترام به مقام والای شهیدان علی الخصوص شهیدان در غربت و مدافع حرم افزود:بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ،این شهدا دارای خصایصی منحصر بفرد هستند.
وی با بیان اینکه شهیدان مدافع حرم و خانواده های معظم شان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، اظهارداشت : ازخصوصیات بارزدیگر این شهدا غیرت و تعصب دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج ابوذرتصریح کرد:این شهدا با بصرتی که داشتند مقابل سفاکان وناپاکنان داعشی وهابی که پرورش یافته امریکا و اسرائیل غاصب می باشند با مردانگی ایستادگی کردند.
حجت الاسلام انصاریان تاکید کرد: اگراین شهدا برای دفاع از حرمین الائمه و مبارز با این داعشی های وهابی به عراق و سوریه نمی رفتند جنگ به داخل کشور کشیده می شد و ما بایستی در شهرهای کرمانشاه و همدان و سایر بلاد با این خبیثان روزگار مبارزه می کردیم.
وی با بیان اینکه این شهدای عزیز جان که با ارزش ترین و شیرین ترین سرمایه هر انسان است را در راه دفاع از کشور،ملت، دین و انقلاب اسلامی فدا کردند افزود: آنها بدون کوچکترین توقع ، پاداش و امتیاز دنیایی در راه آرمانهای والا الهی شهید شدند.
حجت الاسلام انصاریان افزود: ما این امنیت را مرهون این شهدا و پاسداری فرزندان غیور و دلاور نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم که با صلابت و رشادت مانع از هر گونه گزند و آفت به امنیت این کشور علوی شده اند .
مراسم تشییع پیکر شهید سید محمد سجادی از شهدای تیپ فاطمیون صبح امروز(پنجشنبه) از شهرک دولت خواه خیابان شهید شکری مقابل مسجد علی ابن موسی الرضا علیه السلام منطقه 19 برروی دوش خانواده محترم شهدا، بسیجیان ، مردم منطقه تا میدان بهلول تشییع و درقطعه 50 بهشت زهرا(س) خاکسپاری میشود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود: انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.