به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیدیحیی صفوی عصر روز چهارشنبه در پنجمین همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس با عنوان یادمان سردار احمد متوسلیان که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد افزود: سپاه یکی از ارکان اصلی قدرت کشور در برابر دشمنان است و به همین دلیل آمریکا و داعش با این نهاد انقلابی و مردمی دشمنی می کنند.
وی با تاکید بر اینکه تضعیف سپاه در داخل کشور کاری غیرعقلانی است اظهار کرد: شجاعت ها و از خودگذشتگی های نیروهای سپاه از جمله سردار قاسم سلیمانی منجر به شکست ائتلاف آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی شده و این نشان دهنده عمق تاثیر گذاری سپاه در حوزه غرب آسیا است.
سردار صفوی خاطر نشان کرد: اگر اقدامات سپاه برای ایجاد و برقراری امنیت در کشور نباشد، هیچ شرکت خارجی برای سرمایه گذاری به ایران نمی آید و از سوی دیگر سرمایه گذاران داخلی هم از کشور خارجی می شوند.
وی، سپاه پاسداران را یک جریان برحق دانست و گفت: سپاه حاصل فداکاری یک ملت است و کسی در کشور نباید به دنبال تضعیف سپاه پاسداران باشد.
سردار صفوی در ادامه به ویژگی های بارز و برجسته شخصیت سردار احمد متوسلیان اشاره کرد و گفت: سردار متوسلیان نسبت به رژیم صهیونیستی کینه عمیقی داشت و همیشه در برابر دشمنان خدا چون توفان و در برابر بسیجیان، مسلمانان و مردم ایران قلبی پراز عطوفت و مهربانی داشت.
پنجمین همایش بزرگ سلحشوران دفاع مقدس یادمان سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان همزمان با سالروز اسارت این سردار سرافزار اسلام و یارانش عصر امروز (چهارشنبه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
این همایش با حضور سردار حسن رستگار پناه جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شهیدی نماینده ولی فقیه, معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و عموم مردم برگزار شد.
اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در وصف شخصیت احمد متوسلیان و تقدیر از خانواده این شخصیت از دیگر ویژه برنامه های این همایش بود.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.