به گزارش ایرنا ، این روزها حمله به دولت یازدهم و منتخب دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به تهران محدود نمی شود بلکه مسئولین شهرستان های اطراف تهران نیز از هجمه ها بی نصیب نمانده اند ، یک روز فرماندار ورامین و این بار فرماندار قرچک مورد هجمه مخالفان دولت قرار گرفته است.
روز عید سعید فطر ، در یکی از محله های قرچک ، خطیب نماز عید در خطبه های این نماز وحدت آفرین با حمله به دولت ،مسئولین قرچک را نیز از تیغ تیز تهمت های خود گذراند و این گونه اظهار داشت که فرماندار قرچک نیز از حقوق های نجومی برخوردار است و حق الجلسه های میلیونی از بین المال می گیرد.
هرچند که پس از بیان این سخنان ، بسیاری از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان قرچک در مقابل این روحانی موضع مخالف گرفته و این سخنان را ناشی از عدم دستیابی وی به پست و مقام دولتی اعلام کردند .
این در حالی است که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک دریافت حقوق نجومی توسط مسئولین قرچک را رد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین احدالله سینکایی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت : فیش های نجومی برای برخی ارکان دولتی در سطح ملی و برخی بانک ها است، ما نباید پرونده فیش های نجومی را در شهرستان قرچک مطرح کنیم.
وی تأکید کرد: اساسا این جا فیش های نجومی وجود ندارد و عنوان فیش های نجومی در شهرستان قرچک صحیح نیست.
سینکائی افزود: نباید مسئولان تراز اول شهرستان را به دریافت فیش های نجومی متهم کنیم.
وی اظهار کرد: دریافت حق الجلسه در تمام کشور وجود دارد، اما باید راه کاری درست کرد که یک مسئول نتواند حق الجلسه های متعدد بگیرد .
دادستان عمومی و انقلاب قرچک با انتقاد از بازی با آبروی افراد به ویژه مسئولین دولتی گفت: پرونده ای با عنوان فیش نجومی در شهرستان قرچک نداریم و موارد ادعایی هنوز مورد بررسی دقیق انجام نگرفته است.
وی افزود : نباید با یک خبر به حیثیت شهرستان ضربه خواهد خورد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.