محمد سالاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران نسبت به هرگونه قرارداد و یا توافقی که در فضای گذار و نقل و انتقال مدیریت شهری انجام و برای شهردار آینده تعهد ایجاد کند را مورد بررسی و بازنگری قرار خواهند داد.
وی با بیان اینکه شهرداری تهران باید درباره مزایده واگذاری فضاهای تبلیغاتی مترو شفاف سازی کند تصریح کرد: در خصوص برگزاری مزایده عمومی واگذاری فضاهای تبلیغاتی مترو تهران شائبه های وجود داشت که شهرداری تهران نیز با توجه به اعتراض منتخبین شورای شهر نسبت به عدم رعایت قانون در این مزایده، آن را لغو کرده است.
سالاری تاکید کرد: شهردار تهران پیش از این اعلام کرده بود که مدیران شهرداری غیر از مسائل مربوط به امور جاری و نگهداشت شهر، از انعقاد هر گونه قراردادی که تعهدات آن مربوط به مدیریت شهری آینده مربوط باشد، اجتناب کنند که موضوع مزایده تبلیغات محیطی مترو شهر تهران مغایر با این دستورالعمل بود.
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر موضوع واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای ایستگاههای مترو تهران بازتاب های گسترده ای در سطح رسانه ها داشت که این موضوع با توجه به اینکه دوره مدیریت فعلی شهر تهران روبه پایان است، با واکنش اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامی شهر تهران نیز مواجه شد.
درهمین ارتباط، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران نیز روز گذشته اعلام کرد که مزایده واگذاری تبلیغات در مترو پایتخت به دلیل رعایت نشدن مراحل و ضوابط قانونی برگزار نمی شود.
همچنین شرکت بهره برداری مترو تهران نیز امروز با صدور اطلاعیه ای ، فراخوان منتشره در خصوص واگذاری تبلیغات محیطی مترو را باطل و از عزل مدیر متخلف مربوطه در انتشار این فراخوان خبر داد.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7244**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.