به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح ‌دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع شهر برگزار شد، به تحلیل از اتفاقات اخیر گروه های تروریستی در ایران پرداخت و اظهار کرد: ایران در تاریخ پرفراز و فرود خود شاهد مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و جانبازی‌های مردان و زنانی بوده که برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب جان خود را فدا کردند.
وی به ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه سال 60 اشاره کرد و گفت: گروهک فرقان که پرورش یافته سازمان مجاهدین خلق یعنی منافقان بود علاوه بر این حادثه، آیت‌الله قاضی طباطبایی و رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی را نیز مورد ترور قرار داند که نافرجام ماند.
امام جمه دماوند با اشاره به ترور آیت الله بهشتی و یاران ایشان توسط گروه های تروریستی، افزود: یک روز پس از ترور آیت‌الله خامنه‌ای در هفتم تیرماه منافقان مقر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند که موجب شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان شد و امام راحل در پیام نهم تیرماه در وصف آیت‌الله بهشتی فرمودند 'بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مُرد و خار چشم دشمنان اسلام بود'.
حجت الاسلام فتاح‌دماوندی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، با بیان اینکه اکنون باید مراقب باشیم که این مرکز قضاوت و داوری مورد بی‌مهری قرار نگیرد، خاطرنشان کرد: امروز علاوه براینکه باید دولت و مجلس را حمایت کنیم، لازم است قوه قضاییه و دستگاه قضایی را نیز مورد حمایت و مهر خود قرار دهیم چراکه اگر مفسدان فی‌الارض، منافقان و ... اعدام و حقوق‌بگیرهای نجومی و دیگر مجرمان نیز محاکمه نشوند، چراغ امید مردم کم‌سو می‌شود.
امام جمعه دماوند ادامه داد: از سوی دیگر در برخی موارد لازم است اشکالات موجود در دستگاه قضایی برطرف شود زیرا برخی قوانین نیاز به اصلاح دارند که این وظیفه مجلس است.
وی تصریح کرد: امروز آمریکای خبیث که مدعی حقوق بشر است، با هزاران جنایت و تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش، تنها به دنبال اهداف خویش است.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به حوادث اخیر در کشورهای افغانستان، بحرین، یمن، سوریه، عراق و شمال آفریقا نیز گفت: آمریکا نگران پرتاب موشک‌های بالستیک و حمایت ما از دولت و ارتش سوریه و عراق است.
وی با تصریح بر اینکه آمریکا نگران قدرتمند شدن ایران است، گفت: حوادث اخیر تروریسی در منطقه که توسط آمریکا و عوامل آن طراحی ‌شد، قطعا ما را هوشیارتر کرده و گفتمان مقاومت و سازش ناپذیری با دشمن را تقویت نموده که این ادامه راه کربلا و امام حسین (ع) است.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.