سرهنگ سیاوش محبی ظهر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانه و همچنین تعطیلات عید سعید فطر، هم اکنون بار ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) بسیار سنگین است.
وی با بیان اینکه ترافیک پرحجم از عصر دیروز در محور هراز و فیروزکوه آغاز شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود این حجم تردد افزایش یابد که توصیه می‌کنیم کسانی که قصد سفر از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند، سفر خود را به زمان اوج ترافیک تعطیلات عید سعید فطر موکول نکنند.
سرهنگ محبی از رانندگان خواست تا از تعجیل در رانندگی پرهیز کرده و در محورهای با ترافیک سنگین با صبر و حوصله حرکت کنند و به قانون احترام بگذارند تا سفری خوب و ایمن برای خود، همراهان و دیگر خودروها به ارمغان آورند.
این مقام مسئول به محدودیت های ترافیکی در محورهای شرق استان تهران اشاره کرد و گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از روز گذشته آغاز شده و تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ١٢ ظهر روز یکشنبه چهارم تیر ماه تا ساعت ٦ روز شنبه 10 تیرماه از محورهای هراز و فیروزکوه و محور امام رضا(ع) ممنوع است.
وی ادامه داد: همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت روز یکشنبه، چهارم تیرماه تا ساعت ٦ روز چهارشنبه، هفتم تیرماه و همچنین از ساعت هشت تا ٢٤ روز پنجشنبه، هشتم تیرماه و نیز از ساعت هشت روز جمعه، 9 تیرماه تا ساعت ١٢ ظهر روز شنبه 10 تیرماه از محور هراز ممنوع است.
رییس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تردد همه وسایل نقلیه را از ساعت ١٤ روز جمعه 9 تیرماه تا یک بامداد روز شنبه 10 تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع اعلام کرد و گفت: از ساعت ١٦ روز جمعه 9 تیرماه تا یک بامداد روز شنبه 10 تیرماه با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از آب‌اسک به رودهن، در محدوده مشاء ممنوع خواهد بود.
وی به محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت١٢ تا ٢٤ روز یکشنبه، چهارم تیرماه و همچنین از ساعت هشت تا ٢٤ روزهای دوشنبه، پنجم تیرماه و سه‌شنبه 6 تیرماه و جمعه 9 تیرماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
** تصادف زنجیره‌ای 5 خودرو در محور فیروزکوه
مسعود علیان، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دماوند با اشاره به حادثه شب گذشته محور تهران – فیروزکوه گفت: شب گذشته بر اثر برخورد زنجیره‌ای پنج دستگاه خودرو در محور فیروزکوه محدوده آئینه ورزان دماوند، سه نفر مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافتند، گفت: با توجه به حجم ترافیک در محور فیروزکوه، از رانندگان می خواهیم صبر و حوصله داشته باشند.
خبرنگار:الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.