به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان ورامین گفت: دولت یازدهم در طول زمان فعالیت خود توانسته با حمایت از بخش صنعت ، گام های مؤثری در رفع مشکلات تولید کنندگان بردارد که نمونه ای از موفقیت های به دست آمده را می توان در این شهرستان مشاهده کرد به گونه ای که ورامین کمترین میزان تعطیلی واحدهای صنعتی در استان تهران را دارد.
وی افزود: شهرستان ورامین 350 واحد تولیدی صنعتی دارد که از این تعداد ، 70 واحد خارج از شهرک های صنعتی ، 30 واحد در منطقه صنعتی خیرآباد جنوبی و مابقی در شهرک های صنعتی سالاریه ، چرمشهر و شهید ملاآقایی به فعالیت مشغول می باشند و حدود 10 هزار نفر در آن ها مشغولند.
وی با اشاره به این که کمترین میزان تعطیلی واحدهای صنعتی استان تهران مربوط به شهرستان ورامین است اظهار کرد: حداکثر تعطیلی واحدهای صنعتی شهرستان ورامین 15 درصد است که بر اساس گزارش استان ، این میزان کمترین تعداد واحد تعطیل در کل استان تهران است.
یوسفی اظهار کرد: یکی از مشکلات تولید کنندگان به ویژه در منطقه اقتصادی خیرآباد تأمین آب ، برق و گاز است که با انتقال این زیر ساخت ها ، ده ها واحد صنعتی فعالیت خود را از سر گرفته و فرصت های شغلی جدیدی ایجاد می شود.
فرماندار ورامین گفت : امروز شاهدیم که به دلیل زیر ساخت های مناسب شهرستان ورامین از جمله نزدیکی به تهران ، مجاورت با محور قم – گرمسار و راه آهن سراسری تهران – مشهد ، سرمایه گذاران زیادی این منطقه را برای توسعه فعالیت اقتصادی انتخاب کرده اند که لازم است تا با تسهیل امور ، آنان را به این کار تشویق کرد.
وی بیان کرد: مسئولان باید با بهره گیری از توان بخش خصوصی و به کار گیری جوانان علاقمند و مستعد ، زمینه توسعه اقتصادی شهرستان ورامین را فراهم کنند.
ورامین در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار:سیدحسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.