به گزارش ایرنا، محسن سرخو روز یکشنبه در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران با محکوم کردن اهانت به رییس جمهوری و معاون اول وی در راهپیمایی روز قدس، خواستار پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و امنیتی شد.
وی تاکید کرد: روز قدس، روز فریاد بر سر رژیم صهیونیستی است و افرادی که در چنین روزی به رییس‌ جمهوری اهانت کردند شکوه این روز را کمرنگ کرده و در یک صدایی ملت بر علیه رژیم صهیونیستی شکاف ایجاد کردند.
وی با بیان اینکه گمان نمی‌کنم این افراد خودسرانه این عمل را مرتکب شده باشند، خاطر نشان کرد: این اقدام کاملا سازمان یافته بوده و حتی این احتمال وجود دارد که دست های پنهان عوامل خارجی در این اتفاق دست داشته باشند که لازم است از طریق مراجع امنیتی کشور بررسی شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: اگر این موضوع ریشه یابی نشود و اقدام قاطعی انجام نشود، از این به بعد باید منتظر باشیم ، این گونه اتفاقات بر علیه مسئولان در گوشه و کنار تهران تکرار شود.
محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور مردم بویژه مردم تهران در راهپیمایی روز قدس؛ خواستار رسیدگی دستگاه قضایی به موضوع توهین به رئیس جمهوری شد.
وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی اخیر روز قدس، انسجام و اتحاد ملی را به نمایش گذاشت و امیدواریم این اتحاد و انسجام در کل جهان منجر به اضمحلال رژیم جعلی صهیونیستی شود.
سالاری با بیان اینکه در راهپیمایی روز جمعه شاهد هتاکی جمع محدودی به مسئولان رده بالای کشور در یک گردهمایی ملی بودیم، توهین به رئیس جمهوری منتخب مردم ایران را موجب ایجاد انشقاق در نظام و وحدت شکنی عنوان کرد.
وی گفت:رئیس جمهوری یکی از چهره هایی است که از ابتدای انقلاب، در تمام دوران جنگ تحمیلی و در همه صحنه ها یار امام و رهبری معظم بوده و طرح شعارهای انحرافی و توهین آمیز توسط عده ای قلیل در چنین روزی در حالیکه رسانه های جهان مشغول انعکاس این رویداد بزرگ هستند هدفی جز ایجاد انشقاق در نظام و وحدت شکنی در روزی که نماد وحدت ملت ایران است، ندارد.
وی ابراز امیدواری کرد: دستگاه قضا و همچنین نهادهای امنیتی و انتظامی و ارکان مسئول در نظام نسبت به رسیدگی به این مساله و اعلام گزارش به مردم اقدام کنند.
خبرنگار: معصومه آقا امینی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7244/**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.