فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 4 سارق زورگیر با 19 فقره زورگیری خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری توسط راننده خودرو مسافربر و همدستان‌شان از وی در اسلامشهر، بلافاصله اکیپی از ماموران گشت به محل اعزام شدند.
 
حسن آبادی افزود: مالباخته به عنوان مسافر، سوار خودرو پراید شده که پس از طی مسیر کوتاهی راننده و همدستان‌شان با تغییر مسیر به بیابان‌های اطراف با تهدید چاقو، وجوه نقد و تلفن همراه شاکی را به سرقت بردند. 
 
وی ادامه داد: با راهنمایی مالباخته مشخصات سارقان احراز و با اعلام به واحدهای گشتی، تلاش ماموران برای دستگیری آنان آغاز شد. 
 
سرهنگ حسن آبادی بیان داشت: ماموران به گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس در محدوده اسلامشهر پرداخته تا اینکه شب گذشته به خودرویی با مشخصات اعلامی مشکوک شده و پس از توقف اقدام به بررسی و چهره زنی از سرنشینان کرده و با توجه به مطابقت تقریبی مشخصات ظاهری سارقان با متهمان، آن‌ها را دستگیر کردند. 

وی با اشاره به اینکه پس از دستگیری، مالباخته نیز به پلیس آگاهی احضار و سارقان را شناسایی کرده، تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهمان به ۱۹ فقره زورگیری اعتراف و اذعان داشتند به بهانه مسافربری، از شهروندان سرقت می‌کردیم.
 
سرهنگ حسن آبادی با اشاره به اینکه با حکم مقام قضایی تصاویر سارقان برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی در جراید کثیرالانتشار منتشر می‌شود، از شهروندان خواست در صورت شناسایی سارقان برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.