دکتر سید حسین نقوی حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب ، جمهور اسلامی همواره حامی مستضعفین است و به واسطه آن که از دل محرومین برخاسته است ، با قدرت خود توانسته مشت محکمی بر تمام استکبار بزند و از محرومین و آزادیخواهان جهان حمایت کند.
وی افزود : آموزه های دینی ملت ایران اسلامی به ما آموخته که رنگ، نژاد، دین و مذهب را کنار بگذاریم و تمام تلاش خود را برای دفاع از مظلومین در مقابله با ستمگران انجام دهیم و در این راه نیز هیچ مانعی نتواند با ما مقابله کند.
نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود : امام راحل که فرهنگ مقاومت در برابر ستمگران را در ایران نهادینه و در جهان آن را فراگیر کرد و با توجه به این فرهنگ والا و به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند تا آرمان فلسطین هیچ گاه فراموش نشود.
وی بیان کرد: تمام مسلمانان جهان به خصوص مردم ایران اسلامی به ویژه وارثان قیام خونین 15 خرداد سال 42، به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، جمعه این هفته با جوش و خروشی وصف ناپذیر در مسیرهای راهپیمایی حاضر می شوند تا همانند موشک هایی که روزهای گذشته قسمتی از قدرت نظامی انقلاب را به رخ دشمنان کشید، ایستادگی مردم را نیز به رخ ستمگران بکشند.
نقوی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : قتل و نسل کشی صورت گرفته در فلسطین قلب هر انسانی را به درد می آورد و سکوت این مجامع ظلم روا داشته شده به این مردم را دو چندان کرده است و یقینا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مردم فلسطین را در مقابله با رژیم اشغالگر قدس امیدوارتر از قبل می کند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرموده امام راحل روز قدس نام دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:‌موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.