ولی الله شجاع پوریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای نخستین بار در کشور سامانه ثبت نام آنلاین بانک اطلاعاتی جامعه ورزشی کشور در استان تهران راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه از اول تیرماه هیات همگانی استان تهران بدون کد رهگیری هیچ گونه ثبت نامی انجام نخواهد داد اظهار کرد: از ابتدای تابستان ثبت نام ها از طریق سایت مزبور هیات همگانی استان و پرینت ثبت نام، امکان پذیر خواهد بود.
رئیس هیات ورزشهای همگانی استان تهران گفت: هیات همگانی استان تهران با هدف جمع آوری کلیه اطلاعات فردی، سوابق کاری، حرفه ای و تحصیلی متخصصین حوزه ورزش همگانی به جهت سازماندهی و یکسان سازی در نحوه ثبت نام و همچنین برنامه ریزی و بهره برداری بهینه از این منابع حرفه ای و تخصصی این رشته دربرنامه های آتی هیات همگانی استان تهران این سامانه را راه اندازی کرد.
شجاع پوریان افزود: ورزشکاران با وارد شدن به لینک http://register.hamegani.ir که در کانال رسمی تلگرام هیات و همچنین سایت هیات ورزشهای همگانی استان تهران دردسترس است نیز در قسمت ثبت نام مشخصات شخصی خود را وارد کرده و سپس در صفحه بعد مدارک ورزشی خود را آپلود کنند تا درنهایت با ثبت اطلاعات خود و دریافت کد رهگیری ثبت نام آنها کامل می شود.
رئیس هیات ورزشهای همگانی استان تهران با اشاره به اینکه این سامانه به جز شهر تهران در سایر حوزه ها و شهرستانهای استان تهران نیز فعال خواهد بود گفت: در شهرستانها و حوزه ها باید مراجعه کنندگان با کد رهگیری و پرینت ثبت نام به مراجع زیربط مراجعه کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.