ذیغم تقدیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش ریکرو مردان در رده سنی بزرگسالان وحیدبهدانی، حسن دلشاد و مقام سوم محمدصادق کبودانی و و در بخش ریکرو جوانان سیدابولفضل حسینی، امیرعلی داعی و ماهان جلالوند( جایگاه اول تا سوم )را بدست آوردند.
رئیس هیات تیرو کمان استان تهران اظهار کرد: در قسمت ریکرو بانوان در رده سنی بزرگسالان نیز فاطمه حاجی الهیار، مهساغیاثی و فاطمه صلاحیان و همچنین در رده سنی جوانان آرزوعسگری، پریساروحانیان و نازنین زهراجمال زاده در این بخش اول تا سوم شدند.
رئیس هیات تیرو کمان استان تهران به نتایج مسابقات در بخش کامپوند مردان اشاره کرد و گفت: رضابابایی، علیرضاعلی بیگی و وحید غنچه ای در بخش بزرگسالان و محمدماهان میرهاشمی، امیرمحمدآدینه وند و علی حامدی پور در رده سنی جوانان جایگاه برتر را کسب کردند.
تقدمی ادامه داد:در بخش کامپوند زنان در رده سنی بزرگسالان نیز غزاله اخوان، الهام امجدیان و آرزوطاهریان و همچنین در قسمت جوانان مستوره رضایی، سانیا صالحی و ریحانه طالبی دارابی مقام اول تا سوم را بدست آورند.
وی اظهار کرد:مسابقات جام رمضان به مدت 2 روز(29 و 28 خرداد) در مجموعه ورزشی شاهین در 2 بخش ریکرو و کامپوند در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مسابقات 300ورزشکار حضور داشتند، گفت: از این تعداد افزون بر 140 نفر را زنان ورزشکار تشکیل دادند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.